Általános szállítási feltételek
A TONERKER Kft. a szállításokat szállítmányozó cégek bevonásával végzi. A megadott címen a parkolás, megállás és rakodás feltételeit a megbízó Partnerünknek kell biztosítania. Ettől eltérő esetben a Tonerker Kft. nem tudja vállalni a szállítást.
A szolgáltatások részletes ismertetése alapján, ahol lehetőségünk van, ott az árut tételesen átadjuk, amit ön a számla, szállítólevél aláírásával, lebélyegzésével igazol. Amennyiben nincs módunk tételes átadásra, az áruátvétel felelőssége önt terheli.
Az áruátvétel során a következőkre kell fokozottan figyelnie:
- Meg kell bizonyosodnia arról, hogy a szállítmány nem sérült vagy bontott.
- Ellenőriznie kell a megfelelő zárszalag meglétét, épségét.
- Ellenőriznie kell, hogy a fuvarokmányon szereplő doboz- és raklapszám és a kiszállított árumennyiség egyezik-e.
- Az előző pontok bármelyikének eltérése esetén a fuvarozó jelenlétében tételes áruátvételt kell biztosítani. Amennyiben a számlához, szállítólevélhez képest eltérést vagy sérült termékeket talál, jegyzőkönyvet kell készíteni a hiányok, sérülések feltüntetésével, és a jegyzőkönyvet alá kell íratni a szállítmányozóval! A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a cég nevét, a sérült, hiányzó termékek listáját, az árut átvevő kolléga nevét, a szállító kolléga nevét, a szállító jármu forgalmi rendszámát és az aktuális dátumot. A szállítmányozó rendelkezik az ehhez szükséges okmánnyal, sérült csomag esetén egy példányt a fuvarlevéllel együtt átad önnek.
- A jegyzőkönyv ügyfélszolgálatunkra juttatása Partnerünk felelősségé.
- A Tonerker Kft. az áruátvételt követően reklamációt 2 munkanapon belül fogad el!
- A szállító kolléga távozását követően jegyzőkönyv hiányában az utólagosan felmerült reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Dobozos szállítás esetén a számlát, szállítólevelet (szállítási módtól függően) a „számla a dobozban” feliratú, etikettel ellátott dobozban találja. Raklapos szállítás esetén a számlát, szállítólevelet (szállítási módtól függően) a „számla a dobozban” feliratú, etikettel ellátott dobozban találja. A rendelés alapján kiállított, ár nélküli szállítólevél, ami a szállítást kísérő dokumentum, a raklap oldalán levő, öntapadós, műanyag zsebben található.
A csomagolással, szállítással és úthasználati díjjal kapcsolatos extra költségeket a Tonerker Kft. nem tudja egyedül viselni, ezért kénytelen ennek egy kis részét a partnerekkel közösen viselni. Fentiek okán, a bizonylatokat 490 Ft „logisztikai kezelési költség” terheli.
Szállítási költségek:
40 kg alatt:
- Nettó 50 000 Ft alatti vásárlás esetén 2 760 Ft+ÁFA
- Nettó 50 001 Ft -100 000 Ft esetén 1 500 Ft+ÁFA
- Nettó 100 001 Ft fölött ingyenes
40 kg fölött:
- 40-80 kg között értékhatártól függetlenül 6 300 Ft+ÁFA
- 80-100 kg között értékhatártól függetlenül 7 300 Ft+ÁFA
- 100 kg fölött értékhatártól függetlenül 8 400 Ft+ÁFA